Gå til innhold

bahia feliz


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan Bahia Feliz på Gran Canaria er for småbarnsfamilier? Eller hvordan det er der?

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bahia Feliz, Gran Canaria altså. Ingen?

Skrevet

Jeg har vært der, men det var lenge før jeg fikk barn! Men mine yngre søsken koste seg veldig da vi var der! Og det var en familieplass-ikke det store for ungdom! Gled deg til å reise der med barn du-kjempeflott! :-)

Skrevet

Vi var der da størstejenta var 2 år, og storkoste oss!! Bahia Feliz er et veldig lite sted, små avstander for små føtter!! Vi bodde ikke i "hovedkomplekset" hvis du skjønner, men ett hotell litt utenfor og det passet utmerket i fht at det var litt roligere (ikke underholdning fra utesener til langt på natt) og mindre kø ved solsengene. Eneste minus jeg kommer på er at det var forholdsvis lite utvalg i spisesteder (men helt ok for en uke) og kun en liten, dårlig strand! Vi trivdes iallfall veldig godt, dette er noen år siden men skal prøve å rote rundt i hjernen (og fotoalbum) hvis det er noe mer konkret du ønsker svar på!!!

  • 4 uker senere...
Skrevet

Vi har vært på Bahia Feliz de to siste årene, men to små barn. Vi likte oss kjempe godt, og bodde opp på Monte Feliz(gult hotell). Vi synes det meste der var bra, og falt for det stedet. Eneste vi syntes var litt negativt var bamse klubben. Huset der.... Gammelt og slitt. i skal i år reise med ving til Arguineguin, der Lollo og Bernie er. Reiser om 4 1/2 uke.

Men dere kan trygt reise tl bahia Feliz. jeg anbefaler folk å reise dit :-) Er et bra sted for småbarnsforeldre. Husk å besøk kjøpe senteret i las Palmas. Er tre super fine barne butikker der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...