Gå til innhold

Noen som er intressert i en Emmaljunga Edge vogn 2006 mod i pacific blue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi et lite pip om noen er interessert i en slik vogn..vurderer å selge min siden jeg ikke skal ha flere barn...Den ser akkurat ut som 2007 modellene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt blank på barnevogner foreløpig. Hva salgs vogn er det? Kan du si noe om den eller vet du hvor jeg kan finne info om den? Trenger barnevogn. Har ikke termin før i feb, men griet for alt en får unna innen den tid.

Skrevet

gå inn på emmaljunga.com og inn på edge vognene..da får du oversikt!

Skrevet

Hei

Jeg er på utkikk etter vogn. Gutten kommer i november.

Hvor mye skal du ha for den? Er den godt vedlikeholdt?

Skrevet

Hei, den er ikke solgt. Har ikke helt bestemt meg ennå..Må snakke litt med mannen, redd han vil klikke visst jeg sleger denne vogna..

Den er like fin som ny og jeg har også vognposen som tilhører sportsdelen, og stellevesken. så har alt utstyr som passer til fargen.

Kommer tilbake om litt visst jeg selger den.

Tar 4500 kr for den, da er alt utstyr inkludert.

Skrevet

Hei igjen. Da er jeg interressert i å se på den om du bestemmer deg for å selge. Jeg bor i Oslo. Hvor bor du?

Skrevet

Hei..

Da har vi bestemt oss for å selge vogna..

Siden posen til sportsdelen er helt ny, (prislappen henger på) så blir det 300kr ekstra. Den koster 600kr ny.

Etter det jeg har forstått med posten sine sider så koster det 200kr og sende en vogn.

Alt i alt blir dette da 5000kr tilsammen.

Jeg bor på sunnmøre..

mail adresse: [email protected]

Skrevet

Da vi sendte Emmaljunga`n vår måtte den sendes i to kolli pga str og vekt, og porto havnet på i overkant av 500,-...

Skrevet

det er ikke nødvendig å sende i 2 kolli. jobber på pib selv,og mine kollegaer er enig.kjøpte en slik vogn brukt nettopp,og betalte 112,- (adressekort) + 79,- (vekttillegg siden den er mellom 10 og 25 kg) + 80,- altså 271,- Er usikker på hvorfor 80,- men er nok pga størrelsen. betalte bare 112,- + 79,- da jeg skulle sende en sportsvogn nettopp.

Skrevet

Oki..det med frakten kan vi ta senere :)

Men visst det er noen som er interessert i vogna så gi et pip her, visst ikke så legger jeg ut vogna på finn.no.

Skrevet

Hei.

Lurte bare på hvor mye disse vognene koster nye jeg? Har så lyst på sånn, men den høres forferdelig dyr ut.... Får man bare kjøpt dem i Sverige?

Skrevet

Hei!

hvet ikke hva vognen koster i år, har hørt at den har steget i pris, kansje noen her vet?

Jeg betalte 7000kr for vognen, stelleveske og vognposen koster 1200

ekstra.

Den selges i sverige også.

Skrevet

Får kjøpt den i sverige til 5800da! De lages jo i sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...