~anette & lukas + ella ~ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Gutten min på 2 mnd nekter å spise og sove! Han virker sulten, putter hendene i munnen, men når han får flaska i munnen begynner han bare å grine. Har hørt om puppenekt, men er det noe som heter flaskenekt også kanskje? Ikke nok med det, men så vil han ikke sove heller, selv om han er kanon trøtt. Slik har vi hatt det den siste uka, begynner å bli bekymret... Noen med gode råd, eller som har opplevd lignende?
Dano Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 har sånn vi og, har hatt det til og fra i noen mnd nå. Min er 4 mnd. sover maks 15 minutters økter på dagen, og sovner ikke før 23-01 på natta, og spiser plutselig 2-4 ganger om natta, han som spiste bare 1 gang før...:-( Følg med om han legger på seg, om han gjør det er det ikke fare, får da håpe det går over. trøst til deg.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 ingen som kan hjelpe meg?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Takk for svar. Burde kanskje ta en tur til hs og veie han. Så synd for han spiste som bare det før, og sov masse...
Expat Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Siden dette er en akuttsak, saa ville jeg ha gitt en paracetpille opp i rompa og gi melk etter det. Jeg mistenker at han har vondt i munnen. Det heter flaskenekt, ja. Og kom deg til hs i morgen tidlig for en sjekk. Da gir de bedre raad som du kan fortsette med lenger enn paraceten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå