Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Samme dag som vi kom hjem fra føden kom ei jeg kjenner (ikke nær venninne) på besøk med mann og barn og ble værende i to-tre timer. Hun presterte å klage på at hun syntes det var så slitsomt med alt besøket i begynnelsen og kommentere til og med vekta mi. Hun sa at jeg så ut sånn (tre dager etter fødselen) som hun gjorde da hun var høygravid. Kjente jeg kokte innvendig! Bare jeg som synes det var drøyt?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Det var drøyt! Hun må være sjalu av en eller annen grunn.
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 den var drøy ja, og for ikke snakke om ufint!!!
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Dette er forferdeleg dårleg skikk og bruk ja. Eg tok ikkje imot besøk den første tida, med mindre mannen min var heime. Han hadde i alle fall mot/var tøff nok til å "kaste ut" dei som var her for lenge...
Larena Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Ja, ærlig talt - hørtes helt merkelig ut! Jeg tror jeg hadde gitt beskjed om at det ikke passet med besøk! Vi gav beskjed til venner at de skulle få beskjed når det passet med besøk, og kun nær familie fikk komme.
Tigergutt Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Slitsomt med folk som ikke kjenner sin besøkelses tid. Jeg hadde noen av dem her også, da vi kom fra sykehuset! Til slutt gikk jeg og stellet snuppa, og ammet henne på soverommet. Jeg drøyde tiden så lenge at de stakk til slutt......kanskje feigt gjort, men jeg orket ikke å ta noen konfrontasjon. Angående kommentaren hennes - hun må jo være sosialt tilbakestående? Er ikke mulig å si noe slikt! Enten har hun veldig høye tanker om seg selv, eller så var hun bare ute etter å såre deg......blås i hele dama - det virker ikke som om hun er helt på nett! Klem
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Hun mangler litt sosiale antenner ellers også, så jeg vil strengt tatt ikke ha så mye mer med henne å gjøre, men jeg blir liksom ikke kvitt henne. Er vel litt redd for å såre henne. Tror hun sliter litt psykisk. Men jeg føler ikke for å slippe henne for nært innpå meg. HI
Tigergutt Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Dukker hun uanmeldt eller uinvitert igjen, så vær litt slu! "Å, så hyggelig, men vi er desverre akkurat på vei til x............eller vi bare MÅ ned og kjøpe bleier...o.l." En hvit løgn er lov i slike tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Jeg har blitt skikkelig "flink" på å dikte opp unnskyldninger hvis hun sender melding. Eventuelt tar det fryktelig lang tid før jeg oppdager meldinga... Men det er jo slitsomt i lengda. Jeg sender så og si aldri melding til henne først, men hun tar åpenbart ikke hintet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå