Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegullet er 17mnd og litt, og sluttet aa amme for snart 3mnd siden. Hun blir mer og mer flink til aa snakke, og sjokkerer oss stadig med hva hun forstaar og hva hun sier tilbake til oss. Her forleden kom hun oppi i senga vaar og pekte mot brystet mitt. Jeg sier "puppen", hun sier "puppe". Jeg sier "mat til baby", hun sier "namnam, alle" (alle er tysk og betyr "tomt")... Saa soet! Og saa husker hun det... Ahhh... Og saa ammeslutten (den ufrivillige) som gikk saa skuffende greit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så nydelig!!! Tenker mamma ble rørt da ja.... Kan jeg spørre hvorfor du måtte slutte å amme Expat?

Skrevet

Ille astmaanfall og da barnet var 15mnd så bestemte jeg meg for at nok var nok og tok "ordentlig" medisiner. Hadde bare morgenmåltidet igjen, og det gikk skuffende greit å slutte.

Skrevet

Jeg er nemlig inne i en prossess der jeg prøver å innstille meg selv på å avslutte ammingen. Tror det er det som må til for at hele fam skal få nattero! Men hun er mitt siste (planlagte) barn, og jeg synes det er så vemodig å tenke på at jeg aldri skal amme mer....

Skrevet

Ja, jeg gråt noen modige tårer, men som sagt, det gikk forbausende greit. Like kos med flasken, ihvertfall en stund. Nå tar hun flasken selv, men er blitt mye flinkere til å komme og klemme oss, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...