Gå til innhold

17mnd og varierende diarè...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp?

Siste to ukene har snuppa hatt diarè i varierende grad, men aldri hard/fast. I løpet av de siste to dagene har den vært gulgrønn, og ene bleia i dag var bæsjen så og si trukket INN i bleia. Har ikke hatt store variasjoner i maten siste ukene heller, så jeg skjønner ikke hva det kan komme av? Har også vært endring i når på døgnet bæsjen kommer. Jenta vår har vi omtrent kunne stille klokka etter ifht når bæsj avleveres (vanligvis rett etter frokost, eller i alle fall før lunsj). Nå kommer den nesten garantert akkurat når hun skal sove etter lunsj, og gjerne to ganger i soveperioden, noe som selvsagt ødelegger hele soveperioden, siden hun ikke får sove med bæsj, eller når den er underveis.

Noe jeg kan gi henne? Har gitt blåbær (ble snarer verre) og banan (liiiiiten hjelp).

Takk for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeksler?

Og bananene maa vaere ganske groenne for aa virke, forresten.

Hva med biola youghurt?

Skrevet

Hun har fått de 4 første jekslene, men holder tydeligvis på med hjørnetenner - at ikke jeg tenkte på det? Ikek hatt bæsjebivirkning av tenner før, kanskje derfor ;o)

Når du sier Biola så husker jeg at hun har fått endel BiolaMelk tidligere som hun ikke har fått nå i det siste, kanskje ta det opp igjen - takk for påminnelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...