Gå til innhold

hva skal jeg gjøre....er jo glad i han også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen i litt over ti år er gift...men jeg savner det lille ekstra...dette med og kunne føle noe mere når mannen min tar rundt meg og sier at han elsker meg....er jeg godt lei eller har jeg kanskje vokst i fra han??? Vi har vært hos familierådgiver men det funka dårlig for oss...hun satt bare der og sa ingenting.....så vi jobba oss igjennom det av oss selv...føler jeg ikke har gjort noe annet disse 10årene en og jobbe med forhåldet...blir sliten og trøtt....i vinter møtte jeg en type...det sa bare pang og jeg klarer ikke og glemme han...har kontakt med han av og til....og begge to bryr vi oss om hverandre men om det kunne blitt noe mere aner jeg ikke...alt jeg hvet er at det var så spennende og deilig og jeg vil oppleve mere med han....Mannen min er en god mann og jeg ønsker han alt godt....men hvet ikke om det gode er meg....da jeg ikke klarer og glemme han andre....har begynnt på skole nå og trodde at DA ville jeg glemme han..men den gang ei....snakket med han i kveld og han sier han savner meg og jeg begynner og gråte fordi jeg føler at jeg leker med mine eller mannfolka sine følelser...jeg hvet ikke.....har det jo trygt og gått nå..men er det bra nok spør jeg meg selv....i en alder av 31år så er jeg vel for ung til og bare ha det greit.....??? noen som er i samme situasjon eller som kan gi meg råd...for akkuratt nå er jeg helt blank...alt jeg hvet er at jeg savner han........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...