Gå til innhold

Om han er allergisk mot NAN2, er han da allergisk mot Collett også?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det vil jeg tro.de inneholder samme melkepulver.men hva med å prøve nutramigen?den må du kjøpe på apoteket

Skrevet

Ok, bruker nå NAN HA1 og den tåler han. Men synes den er så dyr, og synes jeg sløser så sinnsykt med den siden jeg aldri vet hvor mye han kommer til å drikke.

Lurte derfor på om jeg kunne prøve Collett som er et rimeligere alternativ og som jeg har hørt smaker og lukter bedre enn NAN. Kanskje han hadde spist mer også da. Han er ganske småspist av seg...

Takk for svar forresten! :-)

Skrevet

nutramigen er også dyrt.men vet påvist allergi kan du få det på blå resept hos legen

Skrevet

Mi tulle reagerte veldig på NAN, men roet seg da hun fikk collett. Hun fikk ikke så mye luft og fikk bedre avføring, hun ble rett og slett som en ny baby:)

Så jeg vil anbefale deg å prøve collett først før du prøver de dyrere sortene mot allergi..

Lykke til!

Skrevet

Lille får vanligvis collett og NAN1 som take-away, har prøvd NAN2 men det får han kjempevondt i magen av stakkars.

Så noen skrev her at det var jern i NAN2 og at det var derfor.

Hvordan reagerer han da?

Skrevet

Han får rødt utslett rundt munnen. Akkurat sånn som jeg får om jeg spiser epler og pærer osv...

Skrevet

Å da så, da vet jeg ikke, hva sier de på helsestasjonen eller hos legen da? Lille har bare fått magesmerter han, så min erfaring begrenser seg til det... Lykke til!

Skrevet

gutten min slår seg helt vrang av nan både 1 og 2 og den dyre på apoteket ,men colletten drikker han og er kjempefornøyd ,ikke noe problemer då ,prøv iallefall

Skrevet

I Nan HA 1 så er melken allerede spaltet, og den er derfor letteter å fordøye for små mager. Snuppa her bruker den (fikk anbefalt det på helsestasjonen pga allergi i familien) Og ja, den er dyr, men er det så at det er det eneste de tåler, så har man ikke noe særlig valg.

Skrevet

Helsesøster sa til meg at det var mange små som reagerte på nan. Og anbefalte meg å bytte til collet, det har funket veldig bra her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...