Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Bare lurer litt... Synes dere at det er ok å feste ofte og hardt når dama går gravid? Komme hjem utpå morgenkvisten og mene at dama skal synes at det er ok??? Og dra på fest kvelden før dama og babyen skal hentes på sykehuset,slik at andre må hente dei,fordi du er så dårlig??? Er det meg som er urimelig som synes at dette ikke er bra. Eller har mannen min rett i at dette bare er slikt som "skjer"... han mener det ikke vondt....??!!
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Jeg synes ikke det er urimelig å ta seg en fest i blandt når kona er gravid, men det jeg synes det er urimelig å ikke ta hensyn. Som ellers bør ikke man la festing gå ut over noe annet, og spesielt ikke sitt eget barn og de man er glad i. Man skal ha en veldig god grunn for å ikke hente sitt nyfødte barn og sin kjære hjem fra sykehuset, og festing er en dårlig grunn. Det er på tide med nye prioriteringer, slik "skjer" bare ikke. Jeg sier ikke at man ikke skal slutte å leve sitt eget liv og slutte å feste, men man må begynne å kjenne på hva som er viktigst. Man kan feste uten å kjenne seg alt for dårlig dagen etterpå.
vinterpappa Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Enig med den store espen her. Dette handler rett og slett om folkeskikk. Man tar såpass hensyn at man er i stand til å hente på sykehuset!
Pappaimars Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Det er selvfølgelig helt uholdbart å ikke klare å hente deg og barnet på grunn av en fest. Da er han enten umåtelig egoistisk, eller så har han et alkoholproblem. Synes man kan forvente at mannen stiller opp hele tiden når terminen nærmer seg, og etter at barnet er født. Jeg synes ikke det er noe galt i å drikke ellers, og skal ikke være moralist, men noe skal man jo kunne forvente av en far.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Takk for svar... helt enig i at mannen kan ta seg en liten fest innimellom,ingen problem med det..men når det ender på flatfylla,syns jeg at det er vanskelig.. han har ikke et alkoholproblem,sånn at han drikker veldig ofte..bare så det er sagt..hehe.. Men han klarer liksom ikke å slutte når han først er godt i gang på fest..da blir han som oftest dritings... Men når dette er sagt,har han innrømmet at det var utrulig dumt gjort. Så det skjer nok ikke flere ganger. Denne gangen skal han hente meg og babyen på sykehuset...ellers blir det bråk i leikestua.....hehe...
trans am pappa Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 en må klart kutte ned ein del på fæstinga når dama e gravid, men eit par ganger på fest må nok tolereres. Man må no kom heim te rett tid da, det e no det æ meine da. Når man ikke kan hente dama på sykehuset er det ikke akseptabelt!!! ps jeg hadde nok fått fyken vest itj æ ha gjort det!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå