Gå til innhold

Honky Tonk

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags Reimadess er det du har som har avtagbart fòr? Har lett litt på reimasidene (www.reima.com) uten hell så langt... *vil ha*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsto det som om det var en vår/høstdress, men at Reima har en fleecedress i tillegg som var fin å bruke inni. Virker som om du må kjøpe ytterdressen og innerdressen hver for seg. Jeg vil også ha en slik!!

Skrevet

tusen takk for svar, bubba! så innlegget lenger nede jeg også, så jeg må nok ta en tur i butikken og glo :o)

Skrevet

Beklager at jeg er sen til å svare, det er ikke alltid jeg er her inne, men det er jo bra at du fikk var uansett! Det stemmer det hun andre skrev over her.

Jeg kjøpte dressen (fjorårets høstdress) til 1199,- og fleecedressen til 399,-. Dressen er mørkeblå og eplegrønn og fleecedressen er eplegrønn. De er ganske like årets modeller.

Skrevet

Det stemmer som Bubba skriver ja!

Er ikke alltid jeg er her inne så jeg så ikke innlegget før nå..!

Men det er fjorårets høstress jeg har (1199,-) og fleecedressen (399,-) og de brukte jeg sammen i vinter. Fester ikke fleecedressen, men det fungerer sammen som en vinterdress. Fleecen har jeg brukt mye uten ytterdressen også, nydelig myk fleece.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...