Gå til innhold

Blomman og Expat(litt velfortjent skryt; til dere))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere er så kjempeflinke til å betrygge og motivere oss alle når vi sliter og har det tungt eller bare lurer på en liten "filleting"!

Setter utrolig stor pris på det :) , og er helt imponert over at dere har tid og overskudd til å skrive så lange og fine svar med små barn i huset...

Mange andre også som bidrar til at blant annet jeg(og sikkert mange andre) finner mye støtte og hjelp her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg signerer denne :-). Har satt stor pris på mange gode råd fra dere, og ikke minst den hyggelige og konstruktive tonen disse rådene blir gitt i. Takk!

Skrevet

Jeg også! Fått mange fine råd her og oppmuntrende ord, både frade to og flere andre!

Skrevet

Skriver under her!!

Serlig Expat ser jeg hjelper både den ene og den andre.

Masse ros til dere!!

Skrevet

Helt enig, og i tillegg vil jeg skryte av Ranveig R også. Godt at DiB har dere:-)

Skrevet

åååå - blir rørt jeg nå- smiler med blanke øyne.. takk til dere og folkens. koselig å ha noe å gjøre til avveksling i permisjonstida. Har jo nok å gjøree med hus, mann og barn og men her får jeg avkobling - og inspirasjon til å muligens ta helsesøsterutdanning etterhvert.

Skrevet

Ja, (bluss), takk for stoetten. Vanskelig aa holde seg borte herifra naar man ser at fem minutter med tastaturet kan gjoere saa stor forskjell for folk. Og mye av det jeg har innabords har jeg laert her. Har bare holdt paa en god stund...

Ja, bli verdens beste helsesoester Blomman!!!

Skrevet

Kunne godt startet på utdanningen etter jul jeg, men har ikke jobbet nok timer som sykepleier enda...buhu. har jobbet ca 1000 timer, men må nok ha nesten 2000......

Skrevet

Denne kan jeg signere å :)

De første to ukene med amming var et reint hellvette! Såre brystvorter og lillegutt hadde problemer med å få tak. Det var mye stamping i gulvet og tårer da ja. Helt til en av dere (Husker ikke hvem) ga meg tipset om C-grepet. Det reddet oss altså! Etter det har ammingen bare vært koselig! Tusen tusen takk!

Skrevet

Må sende en takk jeg også! Har fått masse hjelp og gode råd!

Skrevet

Helt enig!! Makan til behjelpelige damer!! Tuuusen takk, begge to =)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...