Reveenka Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Gjør sin del og vel så det hjemme, står på på jobben så vi får penger til å kjøpe babymat, stiller opp for ungene og meg bestandig - han er nok verdens beste!!! Akkurat nå er han på dugnad på skolen til det største gullet og graver lekeplass(vi har gravemaskin; det er noe man ikke klarer seg uten nemlig...c",)), sammen med to andre pappaer...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Er det ikke godt å kjenne på den følelsen? TAKKNEMLIGHETS-følelsen:-) Tror hvis flere mennesker hadde kjent på den istedetfor alle disse andre: bekymringsfølelsen, misunnelsesfølelsen, grådighetsfølelsen etc, så hadde verden vært et godt sted å være for alle:-) (Hi hi sikkert vinen som gjør meg litt filosoferende;-)
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Oi, tenker mannen din er ettertraktet på dugnader i både barnehage og skole. Her hos oss er det knapt så pappaene har egen hammer ;-)
Reveenka Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Vel, ja - faktisk er han det! Men det viktigste er jo at folk stiller opp, og her er det ofte sånn at det er de samme pappaene og ammaene som dukker opp - år etter år etter år. Regner med at det blir de samme foreldrene som er oppmenn, trenere og kjører til og fra treninger, samlinger, renn, kamper osv.osv. Men når det er sagt, må jeg si at selvom det kan være litt pes å få kabalen til å gå opp slik at vi kan være med på dugnadene har vi fått vel så mye tilbake i form av et stort nettverk og mange nye venner her vi bor(er innflyttere).
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Ja, du sier noe. Sitter selv i styret i barnehagen og det ER faktisk den samme gjengen som alltid stiller. Nå som eldstejenta har begynt på skolen ser det samme ut til å gjenta seg... Men jeg vil mye heller være den som deltar enn å være "gratispassasjer" her. For jeg tror man har igjen for det når ungene er i tenåra og de virkelige utfordringene begynner. Greit med stort nettverk da, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå