2stjernebarn Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Må bare spørre Dere om en ting, vår prinsesse blir 4 måneder i morgen og er bare verdens snilleste lille jente. Men hun har ikke antydning til å gripe, tenker da på rangle eller leke. Er ikke dette rart? Vis vi putter rangle i hånden hennes da holder hun den en liten stund. Dette bekymrer meg litt, noen som vet når de pleier å begynne å gripe? Takknemlig for svar )
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Husk at barn er individuelle og alt går ikke bestandig etter boka:) Gutten min er og 4 mnd og det er først nå nylig han griper etter lekene. Og da kun de med sterke farger. Tror ikke du skal bekymre deg eller mase på henne for at hun skal gripe. Hun gjør det nok av seg selv snart:)
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Guten vår begynte med å gripe etter ting då han var rundt 3 mnd, men eg anar ikkje kva som er vanleg. Huskar berre at legen sjekka at han greip etter ein leike då vi var på 6-mnd kontroll.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Jenta vår blir 4mnd om en uke. Hun har grepet etter alt mulig rart siden hun var ca 3mnd. Nå er alt som beveger seg veldig spennende og skal ha tak i absolutt alt fra fingrene våre til mobil tlf og fjernkontroller. I går satt hun på fanget og jeg spiste en sjokolade,så tok hun den fra meg og puttet den i munnen. Hehe. Fikk bare litt på leppa da. Men det kommer vet du. Alle er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå