Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 vet dere noe om dette? jeg tenker da ikke på renselsen, men på bruk av magemuskler. for man bruker jo magen litt uansett hvordan man har sex:-) jeg fikk beskjed om ikke å trene på tre måneder av legen på sykehuset, og ikke bruke magen med løft og slikt.. men glemte helt å spørre om sex! klar jeg nå, og lengter etter mannen min, så håper jo vi kan prøve så smått snart.. (to uker siden gutten kom).
WBA Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg fikk beskjed om og vente 6uker, samme som etter vanlig fødsel.
Anonymium Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Her ventet vi 4 dager etter første ksbarn. Etter andre ksbarn, ventet vi 5 dager. Gikk fint begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Hadde dere sex på sykehuset da? Var vel der til 6 dager etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 så fort renselsen var over... (3 uker) og du som spurte om man var der til seks dager over... Der jeg var fikk man ikke det.. jeg fikk gutten min på torsdag, og måtte pent reise hjem på søndag.. fikk lov å reise på lørdag hvis jeg ville.. ble til søndag, men da var det jammen godt å komme seg hjem..
Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 hehe.. ja, jeg reiste også fort hjem igjen! låg i tre døgn, og det var bare deilig å komme hjem!! men dere, kjente dere noe i magen ved orgasme? vondt eller spenn eller noe? er litt redd for at det skal vøre vondt jeg:-) og så føler jeg meg ikke så fantastisk hot mtp renselse heller, håper den er over veldig snart!
Anonymium Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Ja, reiste hjem etter 3 dager. Fin form, og så ingen grunn til å ikke hoppe i det:-) Gikk helt greit, men noen "høydare" var det vel ikke før etter et par uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå