mamman-t-småpian Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Har ei lita bestemt dame på 3 mnd som hyler som en gal når vi prøver å gi henne mme på flaske. Har fullammet til nå, men skulle ønske at hun kunne ta flaske litt innimellom. Vi har prøvd både med Dr Brown og Avent sine flasker, og begge er like upopulære. Jeg har prøvd å gi, mannen min og venninna mi også - mens jeg har væt ute, men nei da. Lurer på om vi kanskje ikke holder på lenge nok.. Men etter 20 min med hylgrining syns jeg liksom det holder.... Og da bare sovner hun av utmattelse til slutt. Jeg blir veldig takknemmlig for alle tips.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 kanskje det er litt mye å starte med både erstatning og flaske samtidig? jeg gir bare morsmelk enda. min lille er også 3 mnd. han ville ikke ta flaske først.men da mannen min kleip litt i tuten så han fikk melkestrålen i ganen begynte han å spise med en gang! det var rett og slett refleks virket det som:) men det har vært morsmelk på flaska da..
Tigergutt Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Kan desverre ikke hjelpe deg, for jenta mi er 5 mnd og vil ikke drikke melk i fra flaske. Jeg har prøvd alt..........alle mulig flasker, andre som prøver å mate...osv... Jeg har alltid prøvd med utpumpet mm, men resultatet uteblir. Derimot når hun får vann på flasken, så suger hun som bare det! Jeg har gitt henne melk i fra kopp, og det går relativt greit, selv om det ikke er så mye hun får i seg. Jeg prøver å gi henne melk i fra flaske hver dag (siden hun drikker vann!!!) - jeg har et håp om at vi skal få det til snart nå som hun har blitt så stor. Ikke gi deg ihvertfall! Lykke til
mamsen&lillegutt Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Vi gir mme fra vanlige glass. Funker som bare det : )
Blomman Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 hva med nuk da? den funka på vår flaskenekter
mamman-t-småpian Skrevet 11. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2006 Takk for tips. Skal prøve nuk sin også. Og jeg gir meg uansett ikke, ikke enda ;o)
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 kanskje du skulle prøvd å gi mens hun sover, eller er veldig trett? Hva med å gi mm på flaske først?
Blomman Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 nuk har to smokker da - glemte å si det - selve tutten er lik da , men den ene er smal i omkrets som de "vanlige" flaskene, mens den andre er vid - tjukk flaske - mer som avent flaska - men smokken er helt forskjellig i utforming fra den. ( det var den med tjukk flaske vi prøvde da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå