Gå til innhold

Våre venner på Antiparos:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et stykke i BT idag vedr noen som har gjort alvor av drømmen sin, og det er våre venner som vi besøkte på Antiparos, og feiret åpning av restauranten med og feiret bryllupsdagen deres, i juni!!!

http://www.bt.no/forbruker/reise/article296770.ece

Jeg lengter ned til øya jeg.......:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lest artikkelen. Det hørtes jo bare deilig ut! Blir så imponert over mennesker som virkelig gjør noe ut av drømmene sine.

....og så fikk jeg lyst til å pakke kofferten og ta en ferie ;-)

Skrevet

Det så bare så fantastisk flott ut!!! Har hørt av venner at grekerne dessuten er utrolige når det gjelder å være hyggelige mot barnefamilier - i motstening til franskmenn... Nå fikk jeg lyst til å dra til Hellas jeg også!

Var i Hellas med mannen min, broren, moren og faren min da den eldste var 9 mnd, og det var en kjempehyggelig ferie! (mamma og pappa spanderte på oss c",))

Skrevet

Bare sånn apropos - det er litt rart å tenke på at jeg og gummelillan sitter og gjør nøyaktig det samme på det samme tidspunktet - vi leser om Hellas, og skriver et svar til Attpåklatten:-).

Internett er fine saker!

Skrevet

Og det stemmer!!! Alle er bare så begeistret når du kommer med barna, både store og må faktisk. Og å reise til Hellas anbefales på det varmeste:-)

Skrevet

Ja det er det!

Skrevet

Ja, og så er vi tydeligvis gamle damer begge to, for også jeg ble slått av en følelse av hvor fantastisk internett er ved at Attpåklatten kan skrive et slikt innlegg og jeg kan lese avisartikkelen og gi tilbakemelding sånn med en gang... ;-)

Skrevet

Husker et innlegg da jeg gikk gravid, inne på BIM, hvor det tydeligvis ble diskutert dette med vår alder og internett. Da var det ei på vår alder som tente på alle pluggene og spurte : Og hvem var det som fant opp data og internett kanskje? Ingen 20-åring ihvertfall!

Og det er jo sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...