Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 " Lille " bebisen min er egentlig ganske stor. HAn veier 8, 5kg og har blitt fullammet hele tiden. Fram til forrige uke ammet jeg så og si hele tiden og jeg begynte å innse at det kansje var på tide å introdusere fast føde for melken strekker ikke til. Har gitt grøt i 4 dager nå....begynte med en teskje og nå er vi opp i 3 teskjeer....Han sluker det unna og vil ha mer..Men, det jeg lurer på er om det kan være farlig for magen hans om han får for mye? Skal han få mer når han vil ha mer eller?Det skal sies at grøten blandes til ganske tynn med mm. Håper noen kan gjøre meg litt klokere?
*Trulte* Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Kan ikkje gi deg så mange gode svar. Men ka grøt får han? Gutten min på 4mnd og 4 dager fikk grøt for første gang i dag. Det var maisgrøt blanda med mm. Den var like tynn som ei suppe. Han spiste vel 10 t.s. ville ha mer, men då stoppa eg. Når eg la han 20 min etterpå, gråt han ikke ei tåre, men sovna med ein gang. Helsesøster sa at me burde prøva grøt på dagtid de fyste gangene, i tilfelle han fikk vondt i magen. (Håpe derfor at alt går bra i kveld).
Anonymium Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Les innlegget fra Blomman på ammedebatten om retningslinjer for amming/fast føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå