Gå til innhold

betyr dette allergi!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

han gikk litt middag samme oss ute og moren min ga han litt egg(dette var veldig lite) og han fikk litt kylling også.. han ble helt rød i øynene og gnidde og gnidde og fikk røde prikker i ansiktet ellers helt fin og gikk over i løpet av 3 timer...

han er 8 måneder..

betyr det at han aldri kan spise dette mer eller hvorfor skjer dette,,, vet han ikke skal ha egg ennå, men moren min trudde det var så lite!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være allergi men vanskelig å si om det var egg han evt reagerte på eller noe av det andre han fikk.

Ring og hør med legen i morra, mulig de vil ta allergitest på ham.

Skrevet

Det høyrest jo ut som om det var noko han reagerte på, men som *ale* påpeiker så er det ikkje lett å vite akkurat kva det var i maten som var problemet. Ville unngått egg i alle fall, til du har fått tatt ein allergitest (men eg anar ikkje kor små barn dei kan/vil allergiteste), i og med at det er forholdsvis vanleg å vere allergisk mot egg. Det kan og vere lurt å finne ut kva anna som var i maten (melk f.eks.?), som han kan ha reagert på.

Eg har aldri høyrd om nokon som var allergisk mot kylling. Men det treng jo ikkje å bety så mykje...

Skrevet

Kan være allergi, men det kan jo like gjerne være noe i lufta der dere spiste som har utløst det som maten.

Skrevet

vi var på båt tur og der kanskje også de tilsetter mye mer i mat men som sakt spiste han ikke mye, fikk mest banan som han har fårr hundre gagner før!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...