♥maxen min♥ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Lille Max har begynt å gulpe sånn etter vi begynte med tran. Han får Møllers barnetran m fruktsmak, for naturell hadde jeg ikke hjerte til å fortsette med mer, vrengte hele ansiktet. Er det vanlig at de gulper mer når de får tran?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 kan du ikke gi d-vitamin dråper?? min har gulpet fra før han fikk tran. men det ble bare klin.
♥maxen min♥ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Så smart, kan jeg prøve, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå