Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hatt en nydelig helg på fjellet med masse frisk luft, blåbærtur, god mat og vin. Og mye søvn. Fikk sove til nærmere ti hver dag (snill mann jeg har, ja?) så nå har jeg vel sånt overskudd at det nesten er for mye... ;-) Men nå har jeg jo mitt svare strev med å oppdatere meg på disse sidene.. Tror hele gjengen har fått skrivekløe. Koselig! Har egentlig en haug klær jeg skulle ha strøket og lagt sammen nå som ungene sover søtt, men tror nok jeg blir sittende her i kveld...Godt at sambo er på trening slik at han ikke ser hvor "hekta" jeg er ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Velkommen hjem igjen:-) Så deilig med en flott helg da - hørtes bare nydelig ut!
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 Takk! Håper dere får tid til å ta en slik helg snart dere også. Med det løpet du kjører for tiden med oppussing etc har du sikkert godt av en real dose batteriladning for bare Attpåklatten også, trolig verdens beste og snilleste søster, ganske så snart ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Sukk.....det hadde vært deilig det! Men nå blir det ingen planer om å reise bort, ikke engang på hytta....Bare en tur opp i stua en kveld hadde vært utflukt god nok for meg akkurat nå:-) og hvem sa at jeg var komplisert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå