Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Har fått den tilbake ,babyen min er 2 mnd. Har mensen nå og hadde det også sist mnd. Men jeg pleide å merke eggløsningen. Har jeg ikke eggløsning nå? bare blødning? Går det ann? sikkert teit spørsmål derfor anonym.:-)
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Er du sikker på at det er mensen? Og ikkje ein "rest" av renselsen etter fødselen? Eg var heilt sikker på at eg hadde fått mensen tilbake ganske kort tid etter fødselen, men eg blødde berre i nokre dagar, og så ingen ting meir dei neste 5 mnd. Mensen er ofte "rar" og uregelmessig den første tida etter ein fødsel. Før eg blei gravid hadde eg grusomme magesmerter i 2 dagar, no etter fødselen har eg kjempevondt i korsryggen i nokre dagar før mensen. Kjenner ingen ting i magen lenger. Så er det heilt klart mulig at du har hatt eggløysing sjølv om du ikkje har kjent det, slik som du gjorde før du blei gravid.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 hei Ranveig R. Tror det er mens, annerledes bødning enn fra renselsen. Hadde det slik med første banet også mens fra dag en. Men da gjorde det liksom ikke noe om det hadde m\kommet et barn til med engang. Men hadde ikke tenkt det så raskt igjen da jeg har en to åring i tilegg til baby på to mnd. Hadde ubeskyttet sex og tenkte meg først om etterpå. Men forall del er barn velkomment til oss viss vi blir gravide igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå