Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Poden har nettopp begynt å få litt grøt. Han er 6mnd og jeg ammer. Hvor mye annen mat bør han få om dagen nå? To grøtmåltider eller middag også?Eller kanskje bare grøt en gang?
Mauritius:) Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Hei! Min lille jente er 6.5 måneder og hun får grøt to ganger om dagen + middag, hun spiser ikke en helt porsjon enda, men hun gaper og spiser og virker fornøyd!
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Sidan du nettopp har begynt med gaut, held det sikkert med eitt måltid i eit par veker i alle fall, kan eg tenke meg. Når det eine måltidet er godt innarbeida kan du gjerne begynne med eitt måltid til. Om du velger å gje graut då og, eller om du går for frukt eller grønsaker er opp til deg. Det er ingen grunn for å unngå frukt/middag, heller ikkje som første smaksprøve på fast føde. Det tar litt tid å komme seg opp i fire mpltid for dagen, vi var vel der rundt 9 mnd trur eg (begynte med grønsaker ved 6 mnd).
Sjokoholikern Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 gutten min har fått grøt en gang om dagen i en mnd nå, men bare den siste uka har han villet spise mer enn en halv porsjon. ellers får han litt forskjellig frukt til lunch. resten er bare puppemåltider... han er nå 6mnd og 2uker =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå