Gå til innhold

Normalt for 3 uker gammel baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 3 uker sover HELE tiden..... Kan ikke huske det var slik m forrigemann. Idag f.eks har hun ikke vært våken i det hele tatt, dvs. hun våkner hver 3-4 time, får pupp, spiser godt og sovner som regel v puppen og sover 3-4 timer igjen før neste "forings-tid". Er det normalt? Som sagt var det overhodet ikke slik m forrigemann og nå begynner jeg nesten å bli litt bekymret, var greit nok den første tiden, men nå er hun som sagt 3 uker og burde kanskje begynne å være litt mer våken, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min guttebaby var HELT likens! Husker jeg også syntes han sov så mye. Han begynte å bli mer våken når han rundet 5 uker. Ikke bekymre deg!! HAr en frisk og fin plugg på 10 måneder idag jeg!

Skrevet

begge mine sov veldig mye de første 2 mnd så er vel ganske normalt.han blir vel bare fort sliten.er nok helt frisk.barn har forkjellige søvnmønstre.

Skrevet

Hadde ikke bekymret meg. Noen har godt sovehjerte. Størstejenta mi var likedan. Kos deg du og prøv å hvile mye :) Snart er hun i full vigør.

Grattis med baby :)

Skrevet

min var også sånn i starten. hadde en periode han var mer våken...men sover fortsatt MASSE. har venninner som har barn på samme alder som sover mye mindre. det er så individuelt. så lenge han vokse, spiser, bærsjer og tisser og ellers virker fornøyd tror jeg du også skal være fornøyd:)

tror ikke du skal sammenligne så altfor mye så lenge den "nye" virker frisk!!

nyt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...