Forglemmerei Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Det er kaldt i januar,snø å is i februar osv...tror jeg,vet ikke hvor ellers jeg skulle spørre,hadde ikke egen sang debatt her inne,så derfor prøver jeg her inne.
**synne** Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 er det alf prøysen sin du mener? Vet han har en året-sang...
tasah Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Det er kaldt i januar Snø og is i februar Mars er heller ikke mild Men det lysner i april Mai er tiden da vi sår I juni alt i blomstring står I juli tar vi høyet inn I august vi kornet bind I september regn og rusk I oktober bær på busk I november snøer det I desember juletre Sånn husker jeg den, er ikke helt sikker på september og oktober, kanskje de to skal bytte plass, kanskje noen andre er helt sikre?
**synne** Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 vil tro september og oktober skal bytte plass ja..for det er nok lite bær på busk i oktober...
Forglemmerei Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 Ja det vill jeg også tro,tusen takk ihvertfall for hjelpen.Fin sang å lurt å synge ofte til barna for å lære dem månendene for ukedag sangen kan vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå