*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Er i uke 35 over helga, og da jeg fikk sist i uke 34 måtte jeg ligge i 2 uker ( mest pga at jeg ikke fikk noen og forholde meg til for det var kontrabeskjeder hele tida) Men i allefall så går jeg nå og bare venter.....vet at det kan skje når som helst framover....hatt en del smerter i nederste del av magen samt ryggen, men aldri av varighet..... Har også ei jente som har begynt i 1 klasse og har ikke SFO, så hun er avhengig av henting på ettermiddagen..... Så derfor lurer jeg på om hvor lenge man må ligge på sykehuset?? Feks, klarer jeg og holde meg til uke 37....kan jeg da bare nøyr meg med ett døgn??
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2006 + At jeg bor ca 17 mil fra sykehuset gjør at det ikke er bare bare og dra fra og til
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Det kommer jo ann på formen din og barnets da ingen som hvet det i forkant. Førstegangsfødene pleier å være der i 3 dager. Jeg fødte i uke 36+0 og alt var bra både med meg og ungen men vi fikk ikke lov å reise før dag 3 selv om jeg ville det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Lurer jeg også på...gruer meg til sykehusopphold!
Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 fra og med uke 37 regnes ikke barnet som prematurt så da velger du selv. Før den uka må man jo se på barnet og vurdere om det er noen grunn for å bli lenger eller om alt er i orden med det.
Cbabe med lille mannen Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Jeg fødte i uke 36 +2, vi ble på kk i 6 dager pga vekten og litt gulsot hos den lille tullen. Jeg "maste" om å få dra hjem, men det ble ikke aktuelt sa de. Håper jeg slipper det en gang til, men vet at sansynligheten er stor for at det blir slik igjen. Har du ingen som kan se etter og hjelpe deg med hun som går i sfo? Håper det ordner seg. Lykke til
Morida70 Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Hei Jeg født da jeg 35 + 2 og har akkurat kommet hjem fra sykhuset. Vi måtte være der i en uke pga. surstoffproblemer og gulsot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå