Prinsesse vilikke... Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hei. Jenta mi har vært snørrete i nesa i en ukes tid, og imorgen er det babysvømming.... Burde jeg avlyse eller dra? Hun er ellers i fin form som normalt...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg hadde latt være å dra hvis hun var snørrete Kan jo risikere at hun blir værre igjen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå