Gå til innhold

da var vi ferdig med dåpen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dåp i dag... det begynte med at presten var for sein, og han var skikkelig merkelig...men døpt ble hun..;)

 

hadde et koselig besøk..var 22 stk.. hadde laget til koldtbord...masse god mat..og mange gode kaker...;)

 

hun fikk ufattelig mye fint... og 4000 kr..syns det var veldig masse... fikk flere armbånd, smykker, bestikk, service, dåpsboks,dåpsattest,ramme med sparebørse på (skikkelig kul!;) ) eventyr bok, sølje til å ha på bunad, kam og børse, album osv...utrolig mye fint...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere har hatt en fin og minneverdig dag til tross at presten kom for sent. Og så mye fint da. Gleder meg til vi skal ha navnfest.

 

Og må ikke glemme det da..... Gratulerer med dåpsbarnet *ss*

Skrevet

så fin da..gleder meg til vi skal ha dåp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...