mai mammaen til to Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Har hatt dåp i dag... det begynte med at presten var for sein, og han var skikkelig merkelig...men døpt ble hun.. hadde et koselig besøk..var 22 stk.. hadde laget til koldtbord...masse god mat..og mange gode kaker... hun fikk ufattelig mye fint... og 4000 kr..syns det var veldig masse... fikk flere armbånd, smykker, bestikk, service, dåpsboks,dåpsattest,ramme med sparebørse på (skikkelig kul! ) eventyr bok, sølje til å ha på bunad, kam og børse, album osv...utrolig mye fint...
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Høres ut som om dere har hatt en fin og minneverdig dag til tross at presten kom for sent. Og så mye fint da. Gleder meg til vi skal ha navnfest. Og må ikke glemme det da..... Gratulerer med dåpsbarnet *ss*
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 så fin da..gleder meg til vi skal ha dåp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå