Gå til innhold

Dette er vel kanskje å "banne i kirka" men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har benyttet seg av efedrin (eller midler med dette i) for å hjelpe kroppen å gå ned i vekt?

 

Jeg har trent aktivt i mange år, og holdt meg i god form. Etter fødsel har jeg nå trent i 3 mnd, og vekta rikker seg ikke i det hele tatt (har ikke ammet på 5 mnd..). Jeg spiser sunnere enn jeg har gjort, lite og relativt ofte, kutter ut godis i ukedagene, ingen sukkerholdige drikker. Trener mye kondisjon/forbrennings-trening; sykling, noe småjogging (litt dårlige knær ellers burde jeg ha jogget mer), og av og til en styrkeøkt bare fordi jeg syns jeg bør. Trener ca 4 timer i uka og er ellers passe aktiv. Man har da barn... hihi.

 

........Men så er jeg såååå lei av at ingenting funker!! Så jeg skal jeg prøve efedrin. Jeg vet alt av bivirkninger, så er ikke ute etter noen skjennepreken på hvor farlig dette er osv osv.. Jeg faller ikke inn under noen av faremomentene ved det å bruke efedrin (bl.a høyt bldotrykk - har helt perfekt BT). Det er en STOR forskjell på bruk og misbruk!

 

Det jeg lurer på er om det er noen her som har brukt det, og hvilke erfaringer dere har? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei=) skal ikke kjefte på deg jeg, vil bare fortelle hvordan jeg opplevde effekten av efedrin. jeg visste ikke om noen bivirkninger!da jeg var 18 år var jeg sammen med en muskelbunt, og han fikk tak i efedrin på treningsstudioet sitt.. han brukte det for å holde ut lenger, presse kroppen til å gi mer under trening tror jeg. jeg fikk noen tabletter, men brukte det bare når jeg jobba doble vakter, for å holde ut.. jobba på utested, så jobba så å si dag å natt ei stund. gikk ikke ned i vekt, ikke som jeg merka iallefall, men ble heeelt i hundre, kunne jobbe 13-14 timer uten å være sliten når jeg var ferdig. MEN, fikk skikkelig hjertebank, og ble skikkelig tørst.. slutta med de da jeg hørte tilfeldig at man kunne få hjerteinfarkt el no av de...

 

men skjønner godt om de blir brukt som slankepiller..men tviler på at det er noe man burde ta over en lengre periode uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...