C-millan ) Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 D gikk veldig fort meg. Jeg visste ikke hvor langt jeg hadde kommet... Typen ringte føden å sa at jeg var kvalm og hadde noen rier. Vi hadde da ikke tatt tiden, så jeg sa at d var et kvarter mellom hver ri. Hadde mista følelsen på tiden... Vi tok tiden, da var d 3-4min mellom hver ri.... Vi dro da til føden, tok 25min å kjøre dit. Gikk på do nede i vestibylen og kom opp på føden etter hvert... Klokka var da litt over halv 9 06.09. D var kø for å komme inn på motaket, jeg hadde veldig mye rier... Endelig var d vår tur, da skulle de liksom sjekke meg... Da gikk vannet, jeg sa da at jeg følte d presset... Ble sendt direkte på føden, jeg hadde full åpning da jeg kom på sykehuset. Fødselen tok 20 min, så fikk jeg go`gutten min:-) Alt er bare bra med oss. Vi kom hjem fra sykehuset idag... Lykke til dere som ikke har født ennå:-) Stoor klem
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Gratulerer så mye! Vi fikk en liten jente på samme dag som dere! En god dag med andre ord!! Hilsen
candyland Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 håper bare min fødsel går like fort.... gratulerer så mye med den lille:)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Du er effektiv du :-) Gratulerer en masse!!!
C-millan ) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Tusen takk:-) Dere har mye å glede dere til, dere som venter på babyen deres:-)) Lykke til
C-millan ) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Han veide 3320gr og 51cm hodeomkrets 35cm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå