Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Demetrios ilissa Hakke peiling hva den koster da.. men kanskje jeg finner den brukt....?? http://www.demetriosbride.com/intl/index.php?page=collection_ilissa_06 denne her er egentlig kanskje nesten finere, men ser ut som den står mer litt "ut" på oftene.. http://www.demetriosbride.com/intl/index.php?page=collection_ilissa_06 hmmm m!!! endelig funnet noe jeg synes er fint hvertfall, hvordan det ser ut på meg er en annen sak..som jeg hvertfall ikke finner ut av før babyberta har ploppet (man kan jo håpe ut ! )
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Er ikke de to linkene helt like?????
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 hehe..jo det har du rett i!! Jeg legger inn alle tre på siden min..oxo.. men her er de .. hihi de har visst ikk ehver sin nettadresse..bildene.. men det er: demetrios ilissa 896 eller 893, eller coture CR112 laster de ned i albumet mitt oxo jeg (TeTTe)...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Veldig fine kjoler alle sammen! Jeg holder en knapp om CR112 (tror jeg den het) og 896. Vil anbefale deg å prøve dem før du bestemmer deg. Jeg var og prøvde kjoler for noen dager siden og fant at to tilsynelatende like kjoler var veldig ulik på. Det er pga skjæringene, hvor draperingene går osv. Lykke til
Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Takk for hjelp! Det er litt vanskelig det m å prøve..jeg føder i desember og må bestille kjole i januar sansynligvis.. Så for det første har jeg sannsynligvis ikke noe som ligner "min figur" uansett..og det er ikke sikkert noen butikker har de inne iom at det da er fjorårets modeller.. så det blir litt vanskelig det der ..må uansett kjøpe stor for å sy inn..HÅPER jeg går ned til "min" str igjen..har bare et halvt år på meg, da.. :o/
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 ja, vanskelig det der! Selv brukte jeg litt tid på å gå ned. Gikk ned 10-12 kg med en gang, men resten gikk av seg sakte men sikkert (gikk opp 23kg og veide 50kg før jeg ble gravid, så alt vistes veldig godt). Ønsket ikke å bli riktig så tynn som jeg var. Traff vel en trivselsvekt på 53 kg da jenta vår var ca 8 mnd. Jeg brukte som sagt, litt tid på å gå ned. Men jeg stresset ikke med det, slanket meg ikke og trente ikke. Gikk turer med tuppa når jeg følte for det. Andre, har mistet alt med en gang uten å gjøre noe. Mens noen igjen må slanke seg og trene for å få det til! Men du har jo noen mnd på deg. Når skal bryllupet stå? Dersom du kjøper kjolen litt stor, så vil jo en sydame hjelpe det med å få den til å passe perfekt! Lykke til med kommende baby og bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå