Gå til innhold

Så mye har jeg ferdig til Den Store Dagen om 3 uker:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Papirene på at vi kan gifte oss.

2. Gifteringer (ikke gravert enda)

3. Flybilletter til der vi skal gifte oss.

4. ?????? Nei,hadde visst ikke mer klart,hi-hi!

Ja ja,det ordner seg vel! Skal gifte oss i Las Vegas,bare vi to,så er ikke mye som må ordnes. Skulle gjerne funnet en fin kjole,men har ikke sett noen jeg liker enda. Skal ikke ha brudekjole,så kan handle i vanlig butikk. Håret vil jeg ha løst,a'la Denise Richards' frisyre.

Gode tips til hvor de selger fine kjoler i Oslo(litt småsexy/sensuell) ???

Sko da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brudekjolen.no

linnea raffael på "Diin" Camilla colletsg 11b

agape brud rosenkrantzg 4

LILLESTRØM (anbefales!):

Kristinesbrdesalong.no

brudehuset.no tærudg 5

carla teatergt 14

Hvor mye betaler man for papirer og vielse? prest og sånn..du vet..?

Skrevet

Hei hei. Det var ikke mye jeg heller hadde klart til vi giftet oss på onsdag som var.....papirer og gifteringer, pluss en liten blomsterbukett var alt. Jeg greide t.o.m å glemme å ta med legitimasjon som de skulle se på Tinghuset. Men, det gikk bra likevel. Ikke et nytt klesplagg hadde jeg kjøpt engang, men det var fordi jeg er gravid i 8 mnd og ikke ville kjøpe noe nytt for kun en gang, pluss at alt ville sett ut som - tja - gravid i 8 mnd uansett. Men, det ble en koselig vielse likevel. Vi hadde med sønnen vår (ringbærer) og to søsken som vitner. Middag etterpå. Veldig "oss"! Riktig lykke til i Las Vegas!

Skrevet

Takk for gode tips,skal sjekke litt rundt denne uka da:-)

Man kan betale fra et par hundre dollar til ubegrenset for å gifte seg i Vegas. Lisensen der koster 55 dollar,den må man ha(tror ikke man da trenger den fra Norge,men har den uansett fordi vi ikke visste hvor vi skulle gifte oss da vi søkte.)

De har forskjellige pakkeløsninger man kan velge mellom,og prisen varierer som sagt alt etter hvor mye man vil ha av div. I en basic pakke inngår det vel vielsen(30 minutter),vitner,blomsterbukett til begge,limo,innbundet giftesertifikat,video av bryllupet samt 12-20 bilder med fotograf. Koster vel noen få hundre dollar.

ta en kikk på:

http://www.vegasweddings.com/start.php

Hotell kan en få fra et par hundre kroner og oppover til flerfoldige tusen,mange å velge mellom! Reisen betalte vi litt over 12 tusen for.

Har ikke bestilt hotell og vet ikke hvordan vi vil ha vielsen,er så mye å velge mellom.

Liker det enkelt,så likte din bryllupsdag,27.oktober :-) Er ikke gravid enda(det tar lang tid!),så står litt fritt med hva jeg vil ha på meg :-)

Skrevet

Hei.

Jeg og samboeren min skal gifte oss på stranden i Thailand.

Vi reiser alene, så det blir skikkelig romantisk.

Jeg skal ha en sommerlig brudekjole og har sett mange fine på brudekjolen.no

På kristinsbrudesalong.no i Lillestrøm har mange fine kjoler, men de er veldig klassiske kjoler, ikke noe som passer for oss i allefall som skal ha det sommerlig.

Mange lykke ønskninger.

Skrevet

Hørtes kjemperomantisk ut,*Tropical* Skulle egentlig gifte oss på en av de vestindiske øyer,men fikk ikke papirene fra Norge i tide(somlet,var der nede i flere måneder!)

Ønsker dere lykke til i Thailand:-)

Skrevet

Ja ja,der var jeg ikke anonym lengre...:-( Spiller egentlig ingen rolle,er ingen jeg kjenner som er her inne likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...