gutt og jente Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Får mye kynnere med menssmerter når jeg ligger. Trodde kynnere skulle stoppe opp når man legger seg ned... 10 dager til termin. Håper på modning nå! Hvor lang tid bruker kroppen på det?
Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg har hatt kynnere i flere uker nå. Og noen dager kommer de med en gang jeg legger meg på ryggen. Men ikke på siden. Andre dager forsvinner de når jeg legger meg på ryggen... Satser på at det er modning hos deg nå
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 har hatt masse kynnere det meste av sv.skapet,men d var ikke før forrige søndag de begynte å holde meg våkne om natta.. da er de veldi sterke å jeg igger bare å kjenner etter om d kan være rier, men d er d jo aldri, hehe.vet ikke hva dette betyr, men har jo et håp om at d er pga at noe skjer da. 11 dager t termin her. men kynnerne er ikke så ille på dagen. har dem jo, men ikke så sterke.. hmmm
gutt og jente Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Jeg ligger vanligvis på siden når kynnerne kommer. Har mye stram mage når jeg er oppe også. Og i går natt var jeg sikker på at jeg hadde rier i et par timer, men så sluttet det. Blir jo så håpefull når man kjenner dette.
OktoberTussi Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg begynte å bli plaget med kynnere tidlig i svangerskapet spesielt når jeg lå i sengen/på sofaen. Får fremdeles kynnere når jeg ligger, men nå kommer de også når jeg sitter, står etc.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Ja, masse. Før hadde jeg det kun ved at jeg gjorde noe...men nå får jeg det når jeg ligger helt i ro på sofaen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå