Gå til innhold

Dere med Teutonia Mistral!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere av utstyr i vogna når vinteren kommer? Trenger men liggeforlenger til sportsvogndelen? Er det best med dunpose eller lammeskinnpose? Og har dere det klart til vinteren allerede?

Jenta mi er 4 mnd., så vi går nok over til sportsvogndelen når vinteren nærmer seg. Synes den liggeforlenderen ser kjekk ut. Har bare lammeskinn nå, og det holder vel ikke med det og dyne samt ullpledd? Plutselig har det kommet innover meg at det faktsik nærmer seg vinter :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den vogna og har nylig kjøpt Teutonia sin lammeskinnspose. Det er så vidt plass til den i bagen, men kan fint brukes i sportsvogndelen. Min gogutt er kun 3 mnd, men fyller snart hele bagen - må gå over til sportsvogndelen mye tidligere enn planlagt. Tror nok at lammeskinnsposen skal holde ham god og varm gjennom hele vinteren... tar bare fottrekket utenpå.

Skrevet

Takk for svar!

Tittet litt på den posen jeg og. Hvilken str. kjøpte dere? Finnes det flere str?

Skrevet

Tror ikke det finnes flere størrelser - kun flere farger på trekket. Dama i butikken sa at posen var stor nok til at småen kunne bruke den til han var 3-4 år. Posen er laget slik at man med letthet kan skjære hull i posen til sikkerhetsselene i vogna uten at skinnet rakner.

Skrevet

Flere??

Skrevet

Vi har dunposen til Teutonia, men gutten vår er 3 måneder, og fyller ikke bagen.

Skrevet

Har ikke Mistral, men Teutonia Fun- så det er samme bagen.

Regner med at gullet må over i sportsdelen temmelig raskt, hun er 65 cm lang og har snart beina utenfor. (Lammeskinnet tar litt plass). Vi kommer til å bruke lammeskinnsposen vi kjøpte sammen med vogna, det var en Kaiser ett eller annet med fotposen/stormtrekket utenpå. Tror hun blir varm nok da :-).

Skrevet

Jeg er vel litt teit her, men har dere en pose utenpå posen? Denne stormposen?? På Mistral er det noe glidlås greier med bagen, fungerer dette som "stormpose"?

Skrevet

hm, vanskelig å forklare her..( i allefall med en 4,5 mnd gammel propell på fanget). stormposen er et "trekk" som man kan ta over der beina er, som vil isolere enda mer enn bare skinnposen. Ser ut som et lite "overtrekk" på en måte..Også er det mange som tar ut platen i bagen og gjør hele bagen om til en pose også vet jeg...

Skrevet

Vi ahr en Mistral til snuppa på 2, og hun skal ha skinnpose i den. Den er stor(Nøstebarn sin) men vogna har mer enn stor nok plass til den. Bruker vindtrekket over, så det blir lunere rundt åpningen.

Lillesnupp har en Spirit S3(sittedelen er vel ganske lik) og hun skal ha lang dunpose(Babynest sin) og stormtrekket over. Stormtrekket er lurt å bruke, for det lager åpningen mindre så det blir lunere inne i vogna på kalde dager.

Men en så liten baby, hadde jeg vurdert å kjøpe liggeforlengeren. Det gjør hele sportsdelen lunere og mer som en dypvogn.

Skrevet

Har du mykbagen til Teutonia? I tilfelle kan du jo gjøre om denne til en fotpose og bruke denne istedet for en liggeforlenger, med eller uten "lokket". Stormtrekket kan du bruke over dette igjen. I fotposen bruker vi en dunpose, syns denne luner mer enn lammeskinnsposen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...