Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Jeg hadde et vikariat før jeg gikk ut i permisjon, og nå som minsten er ett år, så er jeg jeg jobbsøkende igjen. Men det henger ikke på greip da. Jeg får faktisk mer i inntekt ved å gå hjemme (med dagpenger og kontantstøtte) enn det jeg vil få dersom jeg får meg jobb og han begynner i barnehage.(min inntekt - kontantstøtten - barnehageregning) Klager ikke jeg altså, men synes det er helt idiotisk!!!!
Gjest -lilly- Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Ja systemet er helt idiotisk.......skulle ikke vært lov....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Ja, ikke sant. Jeg gleder meg til jeg får meg ny jobb, og det får jeg sikkert snart, har en veldig relevant utdannelse, men synes det er idiotisk at jeg skal få mindre penger inn ved å jobbe.
Huffi Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Er du alenemor? (ikke frekt ment) De får gjerne mer.. =) Jeg får nemlig bare kontantstøtte + barnetrygd.. Går hjemme på overtid, og burde kanskje kreve dagpenger? Får jeg det selv om jeg bor sammen med barnefaren? Hva får du i dagpenger? Er det regnet ut i % av din vanlige lønn? Mange teite spørsmål her.. =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg er ikke alenemor. Og jeg har ikke dagmamma. Er så heldig at jeg bor en plass der alle får bhg plass, så det ordner jeg når/hvis jeg får jobb. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå