Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Er det noen fra Asker her??? Tildes mamma
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 *dytt* Er så nysgjerrig om det er flere askerbøringer her :-P
lillamy Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Hei! Har akkurat flyttet till Asker! Jenta mi er 9 måneder. Hvor gamle er deres barn?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Hei hei! Mathea er snart 5 måneder :-)
lillamy Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Kanskje vi skulle gå en trilletur en dag?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 det kan vi godt, hadde vært veldig hyggelig :-) Sånn ca hvor i Asker er det du bor? Vi bor i Vollen :-) Er foreløpig litt immobil pga bilbytte, men har bil igjen fra neste mandag så etter det er vi mer enn gjerne med ut på tur :-D
lillamy Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Hei! Bor mitt i sentrum. Då kan vi kanskje ses neste uke? Så gøy, kjenner ikke noen her enda! har du msn så kan vi bestemme nermre?!
Gjest Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Send en mail med msn adr din til [email protected], så legger jeg deg til på den "vanlige" msn min. (Er litt skeptisk til å legge ut den msn adr jeg pleier å bruke her..)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Hei Jeg er og fra Asker. Har en datter på 5mnd! Reiser bort en uke fra i dag, men si ifra om dere møtes en dag etter det. Vi bor i Blakstad Hageby, så vi går ofte turen ut mot Vollen!
happy for 2 Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Hei. Bor i Asker (heggedal) jeg også Har ei lita jente på snart 3 mnd. Hadde vært koselig med en trille tur hvis noen vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå