Gå til innhold

Noen fra Asker her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Asker her???

 

Tildes mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Er så nysgjerrig om det er flere askerbøringer her :-P

Skrevet

Hei! Har akkurat flyttet till Asker! Jenta mi er 9 måneder. Hvor gamle er deres barn?

Skrevet

det kan vi godt, hadde vært veldig hyggelig :-) Sånn ca hvor i Asker er det du bor? Vi bor i Vollen :-) Er foreløpig litt immobil pga bilbytte, men har bil igjen fra neste mandag så etter det er vi mer enn gjerne med ut på tur :-D

Skrevet

Hei! Bor mitt i sentrum. Då kan vi kanskje ses neste uke? Så gøy, kjenner ikke noen her enda! har du msn så kan vi bestemme nermre?!

Skrevet

Send en mail med msn adr din til [email protected], så legger jeg deg til på den "vanlige" msn min. (Er litt skeptisk til å legge ut den msn adr jeg pleier å bruke her..)

Skrevet

Hei

Jeg er og fra Asker. Har en datter på 5mnd!

Reiser bort en uke fra i dag, men si ifra om dere møtes en dag etter det.

Vi bor i Blakstad Hageby, så vi går ofte turen ut mot Vollen!

Skrevet

Hei.

 

Bor i Asker (heggedal) jeg også:)

Har ei lita jente på snart 3 mnd.

Hadde vært koselig med en trille tur hvis noen vil :)

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...