Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 her dere to dresser da? en høst og vår dress itillegg? Vi hadde Troll sin i fjor å da slapp vi jo unna med en dress. Hva bruker dere isåfall under Reima dressen på vinteren?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg har to dresser, en vinterdress fra Reima (fra i fjor, passer ennå) og en vår/høstdress fra Reflex (plutselig usikker på om jeg er fornøyd med den for virket som hun var fuktig i rompa etter en våt dag på lekeplassen). Under Reimaen har vi bare brukt ullbody og ullstrømpebukse når det har vært skikkelig kaldt, dama i butikken anbefalte det + evt en joggedress, ikke mer. Siden vi har relativt varme vintre kommer jeg nok til å velge en dress med avtagbart fòr (Helly Hansen?) som neste dress - syns Reimaen blir i overkant varm selv om jeg er superfornøyd med den når det er kaldt. Får se nå i vinter nr 2... )
Collet :) Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Vi har en Reima Tec og den var en høstdress, men brukte den i våres også. Har fleecedress til som er uttakbar og på kalde vinterdager har vi ullundertøy inni, så det blir som en helårsdress
Willemo Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Samme her.Kun en dress. Jeg har hatt Reima til hele året. Om høsten og våren med tynne klær, ev bare strømpebukse og om vinteren med ulldress under. Super dress.
Duracella Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Må bare spørre, jeg. Den tynne Reimadressen uten for, går det an å sette inn (feste) en ulldress inni den? Er det det du mener? I så fall er det den jeg skal kjøpe. Litt synd med den tykke dressen hvis det blir en mild vinter. Vanskelig dette! : )
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2006 Nå ble jeg litt usikker på hva dere mente. Bruker flere av der ehøst og vår dressen på vinteren? Er den isåfall bra nok til å være vinterdress? Gjør meg kanskje dum nå, men er så usikker på hva jeg skal velge:::
Collet :) Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Det går ikke an å feste foret, men det synes jeg er like greit. Kjøpte fleecedressen til Reima som vi kan bruke utenom dressen også. Tar evnt. først på henne fleecedressen og da "glir" hun rett inni ytterdressen. Reima Tec, vinter eller vårdress har samme yttermateriale som jeg har skjønt, den er iallefall vind- og vanntett og hun var til tider veldig så varm i vinter med bare ull og fleecedress under.
Gjest Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Reima tec til vinter og en rimeligere til vår (name it) Under reimatec bruker jeg ull.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Reima tec på vinteren og reflex dress til vår og høst.
**synne** Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 reimatec til vinteren -kjøpt til halv pris på salg- og reflex sin i vår. Blir nok det samme neste år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå