Gå til innhold

I dag skinner sola:) Har innstilt meg på overtid idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra idag av skal jeg prøve å nyte de siste dagene i svangerskapet...har maksimum 4 uker igjen nå...leste nettopp et innlegg om ei som var lei av å være gravid..hun fikk råd av en annen som sa: Det er da ingen som har blitt igjen der inne til...og det er min nye tankegang hi hi....

Har laget meg en nedtellingskalender på en måned, og har en ny oppgave å gjøre for hver dag som går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen der var du:)

GRATTIS med ny, flott superholdning og åndelig åpenbaring! Er hellig overbevist om at baby kommer raskere med omvendt psykologi jeg da..

Skrevet

jeg er fra overtidsfamilie med laange fødsler så prøver nå å innstille meg på det:)....jeg må da klare dette...er jo tross alt kun maksimum en måned igjen..og da vil jeg jo se henne...55% av førstegangsfødende går overtid...da regnger jeg fraen dag og utover...og jeg er jo sålangt fra moden at skal jeg bli moden fort må jeg ha noen superrier og det har jeg ikke hatt...hun kommer når hun kommer...hva tenker du? Er du fra termin familie, eller overtid??

Skrevet

Hehe, det er sant at man ser det litt ut fra hva slags familie man kommer fra.. Kommer fra prematur-familie, så har følelsen av å ha gått på overtid en stund allerede, hehe.. Neida, ikke garantert prematur, men også en del tilfeller av 2 uker før terminen. Tror ingen i min familie har gått over. Sikkert litt derfor jeg fikk ks såpass tidlig også, har egentlig termin 8/10. Synes derfor ekstra synd på dere septemberdamer, tør ikke å klage i nærheten av dere, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...