:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 jeg får en baby i slutten av november. og så har jeg lameskinspose som han skal bruke. men i tilleg til den hva trenger han når jeg skal ta han med hjem fra sykehuset? vet det avhenger jo av været og sånt. men om det er kaldt den dagen, trenger han bobledres inni der i tilleg?? trenger han ullboddy?? jeg har aldri kled på en baby før. så jeg lurer på hva som jeg må ha av varme klær i tillegg til lammeskinsposen. takker for alle svar som kan hjelpe ;-)
Gjest mphs Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg ville ha hatt på en ullbody,ull strømpebukse, en hel dress m/ben, lue og tynne votter. Og så i posen.
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Det kjem an på kor du bur og kor kaldt det er. Vi bur på Vestlandet og fekk baby i september i fjor. Heile vinteren hadde han stort sett følgande på seg: * ullbody * ullstrømpebukse eller ei sparkebukse * ullsokkar * ullhue (dei har ei fantastisk "hjelm-hue" i ullfleece hos Nøstebarn (www.nostebarn.no) * og så hadde vi eit tynt strikka ullteppe som vi hadde rundt han. På skikkelig kalde dagar hadde han tynn ulldress (type "Regnbue-ull" frå Janus) i tillegg til det eg har nevnt over. Når han var i bilen hadde han på seg body og strømpebukse, hue, sokkar og ein tynn ulldress. Meir komfortabelt enn ein tjukk bobledress, og tar heller ikkje så stor plass i bilsetet. Hadde med oss det tynne ullteppet kvar gong vi gjekk ut av døra. Det er lettare å brette teppet dobbelt over babyen, eller å ta det heilt vekk, enn å ta av og på ein bobledress. Spesielt om babyen sit i bilsete. Vi har altså aldri brukt nokon tjukk dress i bomull eller fleece. Forresten så må eg berre seie at så sant babyen tåler det (det finst nokre få babyar som ikkje tåler det, dei som har eksem f.eks.), er ull det aller beste babyen kan ha på seg, spesielt inn mot huda. Guten vår har ei tynn, tynn heimestrikka ulltrøye som han har hatt under bodyen nesten heile første året. Ull gjer at babyen held varmen og unngår å bli klam, sjølv om ulla skulle bli litt fuktig (ved f.eks. gulp, sikling, svette). Lykke til vidare med svangerskapet og fødselen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 tusen takk for fine svar :-) nå fikk jeg litt mer bilde av hva som skal til... ut og handle i morgen..hi hi. det er så fint med unskyldniger til og handle baby ting :-)
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Ja, sant det er kjekt?!! Dessutan er det greitt å handle litt om gangen, så ein slepp store utgifter rett rundt fødselen (det var i alle fall mi unnskyldning då eg gjekk gravid ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå