Gå til innhold

Uffameg....

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er nervene som spiller meg et puss, men naa, to uker foer vi gifter oss, angrer jeg paa brudekjolen jeg har kjoept! Jeg liker den rett og slett ikke lenger, og jeg tror ikke den kler meg helt. Gjorde den store tabben med aa gaa inn og se paa nye brudekjoler paa nettet, og naa skulle jeg saa gjerne ha villet byttet! -Men det er selvsagt umulig...

Tenk om alle ser det samme som meg? At den ikke er fin og ikke kler meg? Tenk om jeg kommer til aa foele meg utilpass og ekkel hele bryllupsdagen??? *snufs*... Maatte bare grine litt her og faa det ut. (kjolen ligger forressten avbildet undet mitt nick)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg så bildet av kjolen,og jeg synes den var kjempefin!:-) Vet jo ikke åssen den kler deg(dette var vel bare en modell),men om den sitter like fint på deg,så blir du dritlekker!

Skrevet

Takk, soete deg! Jeg er glad du likte det bildet, hvertfall. Naa har jeg lagt ut bilde av meg selv i kjolen, foerste gang jeg proevde den etter at den ble tilpasset meg. Den har blitt justert litt mer siden da, men den ser altsaa saann ut. Ikke akkurat tipp topp til meg, nei...

Skrevet

Syntes den var kjempefin på deg! Tror det må være nerver som lager kluss for deg,du var nydelig i den kjolen!

Jeg ville kanskje valgt å ha håret ned,og droppa sløret. Jeg er ikke så glad i så mye krimskrams som mange har når de gifter seg,men det er bare sånn jeg er,de fleste vil nok ha "hele pakka" når de gifter seg:-)

Gjør det enkelt og naturlig,slik at du er DEG på bryllupsdagen!

Blir kjempebra dette,BarniHodet :-) Lykke til på bryllupsdagen!!!!!!!!

Skrevet

Kjolen ser kjempefin ut, både på modellen og på deg! Kjenner litt av det samme, lurer på om jeg har valgt rett og om den kler meg. Har en grei forlover som var med å ta ut kjolen og hun beroliger meg ;-)

Skrevet

Jeg syns kjolen var finere på deg enn på modellen jeg da. Du skal være fornøyd med den der. En veldig fin kjole du har valgt:)

Skrevet

Huff fryktelig grønn når det gjelder data , så jeg lurer om noen kan fortelle meg hvordan jeg går in på nicket for å se kjolen ..Fikk også lyst til å se kjolen :)

Skrevet

Under "vaare album" her i menyen, ligger nickene i alfabetisk rekkefoelge. De som har lagt ut bilder da, selvsagt.

Skrevet

Kjempe fin kjole. Den skal du ikke nagre på! Og den satt kjempe fint på deg!! : )

Skrevet

Den kjolen var FANTASTISK! Jeg synes den satt perfekt på deg!

Skrevet

Kjolen var kjempeflott. Du har ingen grunn til å angre på det kjøpet.

Men jeg må innrømme at jeg har hatt litt av den samme angsten. Var og kjøpte kjole sist uke og etter å ha sett litt i brudemagasin o.l. så har jeg og tenkt at kanskje jeg var litt kjapp med å handle!!!

Men det nytter ikke å tenke slik. Det viktigste er at jeg følte meg jo veldig fin når jeg prøvde kjolen, og vi må jo lytte til magefølelsen som vi hadde der og da!!!!

Skrevet

Den er fra San Patrick 2006. Husker ikke helt hva modellen heter... Finner ikke modellen, fordi katalogen paa internett har blitt fornyet for 2007.

Skrevet

Det kjøpet skal du ikke angre på!!!!! Du er flott i den kjolen!!!!!! Ville vært noe i den stilen jeg hadde valgt selv, hadde jeg vært "ordentlig" brud. Gled deg! Det er bare nerver som snakker litt for deg.

Lykke til i bryllupet ditt!

Skrevet

du va kjempe fin i den kjolen..eg syntes den kledde deg kjempe bra.

Veldig fin m slør og alt. du komme t å bli en prinsesse på den store dagen, uten tvil:)

Lykke til!

Skrevet

Det må være nervene som spiller deg et puss. Du var knallfin i den . Mannen din og gjestene deres kommer til å synes det samme som jeg , det er jeg helt sikker på.. Gled deg masse til den store dagen og kos deg masse og nyt den i fulle drag

Hilsen tuppa som ikke er så datavant , men fant deg likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...