Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Noen som ammer og har spist kålrotstappe? Har så lyst på det, men er livredd for at snuppen min skal reagere. Har spist blomkål,det reagerte han ikke på. Kan jeg da spise kål uten at han reagerer, eller er det forskjell på slikt som kålrot, blomkål og slikt?
Ane4barn Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg har spist både kål og kålrot, rå og kokt, og det har gått helt fint. Men det kan jo være forskjell på hva barna tåler. Vesla mi ser ut til å tåle det meste. Kan jo være lurt å prøve med litt første gangen og se hvordan det går.
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Prøv. Viss du ikkje prøver finn du aldri ut om babyen vil få mageknip av det eller ikkje. Synest det er unødvendig å gå rundt i 6 mnd og la vere å ete det ein har lyst på i berre fordi babyen *kanksje* kan få vondt i magen av det. Guten vår har aldri reagert på noko av det eg har ete.
4blågutteøyne Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Heihei!! Hodekål,erter bør du nok holde deg unna!! Blomkål,kålrot er helt ok!! Er diettkokk og lager mat hver dag til barselavd.på sjukehus!!
små Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg harspist det..ogd et gikk fint.. Men man er alle forskjellige. Og jeg tenker at jeg spiser alt med måte jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå