Gå til innhold

Nå er jeg sikkert teit, men


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir litt lei meg. Sønnen vår på 17 mnd roper pappa når han ikke ser han. Men han roper aldri mamma. Han kan si mamma og mange flere ord, men han bruker ikke ordet mamma når han vil til meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok etter hvert:-) Jeg har en gutt på 21 mnd og han sier veldig lite.

Skrevet

Hehe, jeg syns ikke du er teit. Jenta vår på snaaart 17mnd (i overimorra) har sagt både mamma og pappa ei stund, men nå sier hun plutselig bare mamma (til både meg og gubben), mens hun sier pappa når hun peker på seg selv på bilder. Gubben prøver iherdig og sier med klar, tydelig stemme "pappa" mens han peker på seg selv, og sekundet etterpå sier hun "mamma" til ham... Litt lei han også... Det kommer nok, skal du se, er nok bare en periode :o)

Skrevet

Hmmm han sier da mitt navn! Ikke verst bare det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...