Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Må bare dele historien om forlovelsen vår med dere!! For litt over to uker siden kjøpte vi oss leilighet... i den forbinnelse fikk jeg et gavekort på Nikita relax med nakke og rygg massage... Timen var satt til den 8/9 og vi skulle ha overtakelse på leiligheten 9/9, så det skulle være en avslappende ting midt i flyttekaoset fikk jeg beskjed om. Så på fredag bestemte vi oss for å pynte oss litt for hverandre og gå på en date... for dette hadde vi egentlig ikke gjort enda! Jeg skulle først på massage og deretter skulle vi ta oss råd til å spise på restaurant. Vi hadde en vidunderlig ettermiddag sammen og etter at vi hadde spist sa samboeren (nå forloveden) min at vi skulle kjøre en tur! Jeg ville vise ham Turisthytten som har en fantastisk utsikt og vi tok den lille kjøreturen opp dit. Der gikk vi ut av bilen og plutselig åpnet han bakdøren på bilen og hentet ut en stor bukett roser og satte seg på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham!!! Han hadde ordnet ringer og greier!!!! Det var en fantastiskdag som jeg aldri vil glemme!!! Så nå er vi huseiere, nyforlovet og venter småen i april!!!!! Livet smiler til meg..... ENDELIG!!!! =) =) =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Gratulerer! Så koselig! Romantisk frieri og en veldig omtenksom kommende mann!
Jenny-penny Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 så koselig!! gratulerer så masse! hørtes flott ut, når blir den store dagen da??
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Så koselig da Gratulerer masse!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå