Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Her i huset er det mest jeg fordi mannen mener jeg er mest uthvilt siden jeg legger meg før han, han sitter oppe hele natta og spiller dataspill.... Men nå vil jeg innføre annenhver dag hver, fordi jeg er jo ikke mer kvil selv om jeg la meg først.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg.... ALLTID! Fordi pappa'n ikke hører når ungen skriker om morran. Alltid vært sånn. Han hører ikke vekkerklokka si heller! De få gangene han har sagt ja til å stå opp med ham, er det jeg som må vekke ham først for å få han til å gå inn til gutten. Og da er jo litt av pointet borte.... Da er jeg jo våken! Regner med at jeg kan få sove så lenge jeg vil om en 10-12 år.......
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Mest jeg, men kan glimte til innimellom han å =)
Luca Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 I uka når han er på jobb, reiser han før vi står opp(babyen og jeg) men han tar opp snuppa på 2. De dagene hun er i barnehage, står jeg også opp før 0800. I helgene står vi opp en dag hver, og i dag sov jeg til 11:-) Føler meg helt tung i hodet som har sovet så lenge, men det er jo deilig også. Så syns det er en selvfølge at vi bytter på å stå opp...
Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Alltid jegsom står opp med lillegutt på 4 mnd. Sambo jobber hver eneste dag i uka (også helga), står opp 6-7 hver eneste dag og drar rett på jobb, så her er det ingen bønn. Men jeg trøster meg med at det er en grunn for at jeg alltid må stå opp med han. Hadde vært verre hvis sambo bare hadde ligget og sovet. Alltid jeg som mater poden om natta også (hvis han våkner og skal ha mat da) men da skal han kun ha mat så sovner han med en gang.
Englefjas Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Hehe, det er vel kanskje en sammenheng mellom det å legge seg tidlig og stå opp tidlig. Hvis han måtte stå opp med ungen ville han kanskje ikke orket å spille data hele natta han heller.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 her er det annenhver fridag.. Skjønner ikke hvorfor mannen ikke skal ta sin del.. Viktig for barna å ha litt alene tid med pappa også..
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Hos oss så er det pappan som står opp i helgene, både lørdag og søndag. Han dagpendeler, så reiser til vanlig på jobb før barna står opp i hverdagen og er hjemme mellom 17 og 19 på kvelden. Og som han selv sier....skal han noen gang bli kjent med ungene sine og være sammen med dem, må helgene utnyttes til det fulle.
Ranveig R Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 Når mannen min jobbar tidleg står eg sjølvsagt opp med småen viss han våknar etter pappaen har gått på jobb. Viss han våknar før pappaen går, tar pappaen han opp og lar han leike på golvet til han går og eg står opp. I helgene og dei dagane mannen min jobbar seint står vi opp tidleg annan kvar gong. Eg har ein lei tendens til å bli sittande oppe lenge om kvelden (enten eg skal opp tidleg eller ikkje), men det er jo min eigen feil. Opp må eg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå