Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nesespray til baby?hun snurker og det renner av nesa hennes...hun er bare 5uker,er det noe jeg kan gjøre?og vis jeg skal bruke mm i nesa åssen gjør jeg det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her..................har ikke sovet i natt pga. småen har hatt problem med å puste gjennom nesen.Sukk

Trøtt mamma

Skrevet

Hei!

På apoteket har de sånne saltvannsdråper som heter MIWANA nesedråper. De kan man bruke på spedbarn, jeg bruker det på min lille snørrete gutt. Hjelper til å løse litt opp, og så bruker jeg "snørrsuger'n" litt etterpå for å få ut det jeg kan.

Jeg spruter litt mm i nesa på han innimellom når jeg ammer, men ikke alltid jeg får til! Liten nese - vanskelig å treffe. Ikke alltid melka står i en pen stråle heller akkurat. Man må få igang utdrivingsrefleksen ordentlig først og så lure puppen fort ut av munen og styre opp mot nesa litt. Når han så får spise videre puster han jo med nesa, og da drar han som regel litt mm innover og det hjelper!

Ellers går det an å kjøpe sånne engangssprøyter og pumpe ut litt melk og så sprute i nesa ved behov :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...