Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 laget en pai som vi skal ha med i leiligheten der vi sjauer om dagene (kveldene). En hel gjeng skal møtes om en time og jobbe videre. Og jeg har fått de store jentene til å shine her hjemme!!! Ser jo ut som om en tornado har føket tvers igjennom leiligheten vår. Her har jo ingen gjort noe den siste tiden annet enn det høyst nødvendige. Så nå har vi en hel kjellerstue full av nyvasket tøy og gulver som trenger en shining. Og rommene deres skal tas - adgang forbudt for uvedkommende og de med dårlig hjerte:-) Tror de har begynt å skjønne alvoret nå, med at jeg har en syk søster som faktisk ikke klarer noe særlig selv lenger....og at jeg heller ikke er et overmenneske som kan klare absolutt alt! Skal virkelig prøve å komme meg på treff imorgen, hadde vært utrolig deilig med noen timer i ro, sammen med dere koselige jenter og små:-) Får uansett ikke gjort så mye på dagtid med lille aktive Hannah;-) når jeg er alene med henne.......sånn er det med den saken!
ettbarnsmammaen Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg tar virkelig av meg hatten for en slik stå-på-gjeng som du står i spissen for. Søsteren din må være verdens heldigste i så måte! Men en sånn opppussingssjau må vel feires med et godt måltid? Blir det en overraskelsesmiddag når hun kommer hjem også, kanskje? Hvor gjør du av Hannah midt i oppussingen? Skal prøve å komme på treff i morgen vi også. Får se hvordan det er med forkjølelsen til Nussa.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 Hun er nok så sliten etter reisen at hun ikke orker noe særlig, verken mennesker eller mat dessverre. Men vi lager nok noe enkelt de kan spise når de kommer. Det er litt trist at det er sånn, for vi er en matglad familie og hadde helt klart hatt et festmåltid om ting hadde vært annerledes. Hannah er da alltid med på oppussingen, har selvfølgelig ikke hatt henne der under maling etc, men nå er det selve flyttingen vi holder med på, sette på plass møbler og ting, vaske, møblere etc. Idag har vi vært kreative og brukt en stor puff opp ned og den fungerte perfekt som lekegrind til henne:-) Hun får jo masse oppmerksomhet av alle og storkoser seg der det skjer ting hun:-) Tror jeg kanskje holder meg i ro hjemme imorgen med lille Hannah. Kjenner at jeg trenger litt ro hjemme her....skal jo fortsette sjauingen imorgen ettermiddag og kveld. Men jeg håper å få med meg flere treff fremover altså;-) God bedring til nussa di:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Takk for det! En forkjølelse er jo ikke farlig, men for en som er blitt mamma for første gang, virker hoste og rennende nese litt skummelt. Sikkert fornuftig av deg å ta det med ro hjemme. Du har jo litt reisevei, og du skal jo ha litt overskudd til sjauingen også. Dessuten er det ikke bra å stresse for mye for den som ammer. Det kan virke inn på melken. Ha en fin tadetmedro-dag hjemme! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå