elux Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Noen som har opplevd at barnet får feber når tennene kommer? Jenta mi har vært plaget med feber den siste uken, litt sånn til og fra, og jeg vet at det er tenner på vei, oppe, mulig de er værre.. enn de nede..?? HUn er helt klart plaget av noe i munen eller halsen. Hvis det ikke gir seg til imorgen blir det en tur til legen, men jeg bare lurte på om noen av deres har hatt feber ved tannfrembrudd...
Kakebakesøte Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Hørt at det er omvendt jeg. Når kroppen prøver å "ordne" på noe: feber f.eks, det er da tennene kommer frem, altså ikke omvendt Eller så kommer dem bare av seg selv, altså ingen andre symptomer. Leste dette på barneverden (http://www.babyverden.no/templates/Article____4188.aspx): "Tidligere fikk ofte tannfrembrudd skylden for forkjølelse, feber, diaré, krampe m.m., men nøyaktige undersøkelser har vist at tannfrembrudd aldri er årsak til slike symptomer og sykdommer. Sykdom med feber kan imidlertid påskynde tannfrembruddet."
"min villemo" Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 vår hadde ikke feber, men var veeldig varm i toppen/hodet (kaver så mye med de tenna som popper fram-har 2 nå sålangt..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå