Gå til innhold

Tips til "fottøy" utover høsten (5 mnd nå)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips fra mer erfarne mødre om hva som er lurt å ha på beina til lillemor? Hun sitter en del i bæresele, og det begynner etterhvert å bli så pass kjølig at vi trenger noe varmere på beina enn to par sokker... Dere må gjerne komme med tips om nettsteder også....

Håper på mange gode råd, - på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! På husfliden har de sånne elgskinnstøfler, de er kjempevarme!

Skrevet

Kjøpte et par til lillen her om dagen, på Lindex.. De er semsket på utsiden og deilig pelsforet inni..går litt opp over anklene...

Skrevet

Jeg kjøpte på robeez.com eller hvis du bor i Oslo kan du ta en tur på Fru Ling, der har de Robeez sko samme prisen som på nettet.

Skrevet

På Polarn O. Pyret har de "utetøfler" til baby - en type i fleece med antiskli under og en tykkere vintertype i dun (tror jeg). Vi har et par i fleece som vi bruker når tuppa skal "leke" ute. Kjempelure!

Ellers så vet jeg at på www.ohelene.net får du kjøpt fantastisk fine tøfler!

Skrevet

de har fine, varme og slitesterke tøfler på www.luca-shop.no. jeg har to par derfra og det ene har jeg også kjøpt en ekstra innleggsåle i ull i, som de også selger der.

Skrevet

Både Reima og Troll har slike utetøfler som kan brukes når de ikke går enda. De er vannavstøtende og ihvertfall Troll sine har ullfor.

Voksi har også et par med ull innvendig, så lillesnupp her skal ha Voksiene etter storesøster og et par fra Reima.

Skrevet

Vi kjøpte Voksi-sokkar til guten vår, som eg reknar med at han kjem til å ha på beina til han begynner å gå. Dei har skinnsåle, bomullstopp og ullfór. Og dei heng veldig godt på beina.

Vi kjøpte dei i ein babyutstyrsbutikk, men du kan sjå dei på www.ullkorga.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...