Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Gutten vår på tre år og tre mnd sov uten bleie natt til i går og det gikk helt fint. Ser av innlegg lenger nede her at de fleste venter med å ta nattbleien til de små er tørre om morgenen. Syns på mange måter det er litt rart for det jeg har sett fra poden vår er det virker som han tisser litt etter han har våknet. Og gjerne etter han har kommet inn til oss. Da flirer han gjerne og forteller hva han gjør. For hans vedkommende ser det ut til at han tisser i bleia fordi det er lettvindt. Og så hadde vi et eldre søskenbarn på besøk og da glemte jeg å ta på bleie. Da jeg kom på det og ville ta på han bleie ville han ikke ha den. For han var stor gutt også og søskenbarnet hadde jo ikke bleie fordi han var stor gutt! Så jeg vet ikke jeg... Andre som har unger som sluttet tidlig med nattbleie?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Tassen min var ikke fylt 3 enda (husker ikke akkurat, bare at det var mellom jul og våren mot sommern han fylte 3) da han slutta med nattbleie. Det ble jo noen uhell, men det må man regne med. Det gikk ikke lange tiden før han var oppe på do om natta om han måtte tisse. Jeg kjøpte et par stretchlaken med plast under hele som vi brukte på senga hans i starten. Og så var vi nøye med å ikke kjefte på han hvis det var vått i senga. Bare sa "det går bra, vi bare skifter på senga di, så er det tørt og fint til du skal legge deg i kveld".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå