Gå til innhold

Utrolig mange fra Bergen her!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke fra Bergen , men det virker som det er mange her som er det! Ikke noe galt i det, men er det en grunn til det? Det må være ganske ok å kunne møte de man prater så mye med her.. Dere møtes gjerne på DIB treff?

Er her noen fra sunnmøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er fordi ein av ordførarane i Bergen (huskar ikkje kven) i si tid sa at "No må dåkke ligge dåkker sammen og GJØRE nåkke" - for å få opp folketalet.. ;o)

Eg er ikkje frå Bergen, men Sotra - close enough. Har vore på ein del treff, både BIM og DiB, men trivs no egentlig best med trilleturar saman med berre eit par andre. Synest treffene blir litt stressande, det er så mykje folk og bråk og det er omtrent klin umulig å få snakka med nokon.

Men "trilleturtreff" er altså storarta!

Skrevet

Hehe.. ;-) Kan igrunnen forstå at det kan bli for mye av det gode. Har ikke vært på slikt treff (enda) men skal begynne å gå på slikt mor og barn treff. Det gleder vi oss til! (",)

Skrevet

Ja, det er utruleg kjekt å kome i kontakt med andre som har baby/småbarn! Vener som ikkje har småtroll sjølve blir fort litt lei av babyprat... :o)

Skrevet

Ja , det kan fort bli for mye av det gode! Har heldigvis ei venninnde som er så verpesyk at hun er gal gal gal etter bebisser da! ;) Føler meg litt heldig!

Nei, på tide å finne sengen. Skulle gjort det for lenge siden , før den ekstra store posen med SMASH forsvant.. :/ Men det er bare helg en gang i uken =) Godnatt!

Skrevet

er en del fra bergen ja, inkludert meg!!:) vært på et par treff jeg oxo, synes dt er kjempekoselig jeg!!

Skrevet

jeg har foreløbig bare vært på bim treff..kjempe koselig det..og det har resultert i at jeg har fått meg to nye venninner...vi har hatt egne treff vi..både mens vi gikk gravid og etter vi har fått babyene våre..er jo bare helt supert å ha venninner med babyer på samme alder..;) så slipper alle andre å høre om alt som har skjedd med det lille vidunderet..;)

Skrevet

Bor i Bergen, ja, men ingen treff på meg og vesla. Har flere venninner med småtasser, så får det man trenger der:-)

Skrevet

bor i Bergen jeg også, har vært på både BIM og DIB treff. Veldig koselig å treffe andre med små barn

Skrevet

Bor i Bergen jeg også :o)

Har ikke vært på DIB-treff, men har vært på trilletreff en gang og det skal vi gjenta når knøttet blir kvitt forkjølelsen :o)

Skrevet

Jeg er også fra Bergen! :)

Jeg har aldri vært på DiB-treff da.

Skrevet

Sånn er det vel, at Bergensmammaer sitter inne med pcen i stedet for å gå ute i regnet. Vi er fra Fana i Bergen syd.

Skrevet

også fra Fana. Er stadig ute å triller samt kafe besøk :-)

Gutt 2 og jente 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...