Glad_mor Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Gå til nestle siden og register deg som medlem, så sender de deg en skje, litt grøt og litt info om maten deres:) Det var slik vi fikk skjen:)
Mamma`n til Sofie Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Snappet opp tipset jeg! Kommer skjeen rett i posten? Så ingenting om noe pakke, men oppga adressen da..
Glad_mor Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Det var slik vi fikk den ihvertfall.. Tror at de sender ut til nye medlemmer. Gratis reklame. Si ifra hvis du får noe annet;)
WP-TLogPeanut Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Hehe,har ikke mast lite på deg om denne skjea nå,hehe,sorry Men tusen takk Da har jeg registrert oss som medlem,da kanskje det dukker opp noe i posten snart,spennende
*ulvemor* Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 kan andre registrere meg også, eller må man skrive personopplysninger? Jeg fikk nemlig denne skjea i posten en dag, og jeg har aldri registrert meg.. hehe.. men den er jo kjempegrei å ha da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå